- yaw sen inşaat mühendisiydin di mi?
- evet??
- baksana bu bina yıkılır mı?
- ne biliiim ben, bisürü testi var bu işin öyle karpuza vurur gibi anlaşılmaz
bu işler!
- ne biçim mühendissin lan sen?
-.......
*
- bölüm ne?
- makine mühendisliği
- kaç tane kız var lan sizde ??
-........
*
-ne çıkacan mezun olunca?
- gemi inşaat muhendisi.
- ha, kaptan felan yani.
- yok ebe olacaz.
*
- mesleğin ne evladım?
- kimya muhendisiyim amca.
- sabun, şampuan felan...
- yok amca öyle değil; daha bi zor.
*
- abi senin bölüm bilgisayardı di mi?
- evet?
- ya 6 haneli icq numarası nası alyoruz? öğretmişlerdir size....
- (tabi tabi. okulda ders var ICQ101 diye) öğretmediler, bilmiyorum.
*
-ne mühendisisin?
-endüstri mühendisi
-ne endüstrisi?
*
arkeoloji bölümünde okuyan bir kişi tarafından, bilgisayar mühendisliğinde
okuyan bir kişiye yöneltilmiş soru:
- abi sen bilgisayar mühendisliğinde okuyordun dimi?
- evet.
- size hacker'lik yapmayı öğretiyorlar mı, böyle bir ders var mı?
- siz de tarihi eser kaçakçılığı diye bir ders var mı?
-?!
* - abi nerde okuyodun sen?
- makine mühendisliği
- 4 yıllık mı?
*
- ne mühendisisin?
- bilgisayar
- bu bilgisayarlar nasıl çalışıyorlar kuzum?
- içlerinde elektronik devreler var, ikili mantığa göre...
- ??!
- boşver, sen tak fişi çalışır onlar..
*
- ne mühendisisin?
- bilgisayar
- yav bizim olana şöyle iyi bişey, oyunlu falan, toplasak kaça çıkar?
*
- bilgisayar mühendisliğini kazandığına göre çok zeki olmalısın.
- yok ya o kadar değil.
- salak mısın yani?
* - emre aslanım sen makine mhendisiydin demi?
- evet mahmut amca.
- vallahi tebrik ederim seni.. ya bu arada bizim şofben bozuldu, müsait
olduun bi zaman diyodum.
*
- yavrum inşaat mhendisi mi olacaksın sen?
- evet teyzecim.
- ayy canm benim peki iş miş bulabilecek misin çıkınca, master yapacak mısın?
master yapmadan da bir anlam yok artık. Mühendis kaynıyor ortalık.
- ...saol ya. Bunları hatırlattın ya huzura kavuştum şimdi. Bozmasaydın ya şu
güzel ortamı, daha iyi olmaz mıydı?
*
- ne iş yaparsın sen?
- haberleme mühendisi
- yaw bu nokialarda radarın yeri tespit ediliyomu. Nasıl oluyo o ?
- benim bu telefona nerden müzik yüklenir ?
- sen şimdi telefon felan yapabiliyon mu bana da yap
- bu uydu kanallar şifresiz felan nasıl izleniyo onun bi aleti varmış, var mı
sende
*
- senin okuduun blm ne yienim?
- genetik mühendislii diyorlar teyzecim.
- vah vah tıp fakültesi tutturamadn mı yavrum, böyle genetik mühendisi
olucan.?
- kandan cerahatten pek hoşlanmam.
*
- hmm yazılım mühendisliği nasıl oluyor o?
- bilgisayar yazılımı üzerine.
- yazı mı yazyorsun yani bilgisayarda?
- evet yazı yazıyorum bilgisayarda. (la havle)
*
- ahmet makina mühendisliği zor muydu?
- tabi olum. termo, mukavemet, akışkanlar.. bunları geçene kadar arkamdaki
kıllar ağardı.
- helal olsun valla. ya benim evdeki musluğa bi bakıverse lan, damlatıyo
kaç gündür.. o da akışkan sonuçta. he ne dersin?
- Allah belanı versin derim başka bişey demem.
*
- sen şimdi ne okuyodun?
- bilgisayar mühendisliği
- evladım boşuna okuyosunuz siz, şimdiki çocukların hepsi bilgisayar kurdu,
bizim oğlan bütün gün internet cafede.
- tabii amca, anlıyorum..
*
işçilerin yeni girmiş makine mühendisi hakkındaki yorumları:
- bak mesela şu yeni giren mühendis var ya..
- hee.
- CNC'nin "S" sinden bile anlamıyo..
- CNC'de "S" var mı ki lan?
- neyse işte anlamıyo..
*
- ne okuyorsun sen?
- peyzaj mimarlığı
- ne yapar o?
- doğal çevreyi bozmadan insan gereksinimlerini karşılamak için incelemeler
ve planlar yapar. Kentlerdeki parkların, bahçelerin, tarım alanlarının ve
yolların....
- ha yani bahçıvan olucan!
- !!!!!!!!!!!