23_Beckham Yaw abiler çıldırttı beni bu msi denen şey,pes 4'ü yükleyecem,setup'ı açmadan install msi package filan dio???Bu msi'yi nereden bulabilirim???YA da başka bi yolu vaa mı? :,(
holymidnight bendeki pes4 cd sinde setup.part1 ve setup.part2 var, setup.part1 direk çalıştırdığımda kuruyo, instmsia - instmsiw bunlarda var ama setup.part1 den kuruyorum saygılar..
23_Beckham Walla bende setup part 1 filan yok(cd korsan da :scnutang: )instmsia ve insmsiw var ama çalıştıramıyorum.O yüzden başka bi yolu var mı dedim. :(
ByCisse caneee daha önce indirmiş olduğun veya indirmediğin we turka super ligini indir dosyaları pc aç daha sonra benim vereceğim MSn adresinde iste sana pe 4 çalışır vaziyette haladeyim okey :)ByCisse@hotmail.com bekliyom...kesin çözüm