1.adres SCN. 2.adres E-sipa 3.adres cep forum.
Emule'da lazim olan seyleri indiririm. Cep telefonuna software, melodi, resim falan yüklerim. Online oyunlara (Kokane classics :D) bakarim, komik resimlere bakarim. FB sitelerine girerim. E-Mail'i söylemeye gerek yok. Yani yapilacak cok sey var. Eskiden chat hastasiydim ama artik gerek yok.