ya benim pc çok güzel çalışıyodu ama 1-2 hafta önce fandan ses geldiği için fanı çıkarıp temizledim.ses kesildi.güzel devam ediodu (pc hergün açık bu arada 3-4 saat kapanıo) fakat birkaç gün sonra pc oyun fln açtığımda inanılmaz yavaşlıodu.gta san andreasta hiç takılmadan oynarken birden takılmaya başladı hatta o kadar ki mouse u çewridiğim zaman 5-6 saniyede bir tepki weriodu pc. önce fan olayı aklıma gelmedi.spyware ya da virüs fln sandım.pc yi tarattım fakat hiçbişey bulunamadı.pc'yi bikaç gün açmadım durdu öle.sora format attım.yine güzel dewam ediodu.we aynı sorun belli bi süre sora tekrar oluşmaya başladı.fanı temizlediği aklıma geldi.ve şunu sorucam cpu 60 küsür derece.bu çok fazla değl mi.fanı temizledikten sora termal macun sürmedim ondan olabilir mi.tawsielerinizi bekliorm