Venom Orjinal Mesajı Yazan: BaDBoY ilk yarı fixtürü süper 51 puan alacağımıza inanıyorum ben inşallah 2. yarıyı oynamamıza gerek kalmaz:D
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: BaDBoY ilk yarı fixtürü süper 51 puan alacağımıza inanıyorum ben yanlız evdeki hesap çarşıyı tutmaz ;)