*ArslanParçası* we9'U oynayan arkadaşlar oyunu biraz da olsa anlatabilirmi???biliyorum belki oynamaktan başından kalkamıyorsunuz ama DaHa AnkaraDa çıkmadığı için :,( bende yada bizlerde(we ciler) çok merak ediyoruz... :confused: ŞİmdiDen SağolUN :) :) :scn_onay:
Izecson dos Santo Liete Orjinal Mesajı Yazan: *ArslanParçası* we9'U oynayan arkadaşlar oyunu biraz da olsa anlatabilirmi???biliyorum belki oynamaktan başından kalkamıyorsunuz ama DaHa AnkaraDa çıkmadığı için :,( bende yada bizlerde(we ciler) çok merak ediyoruz... :confused: ŞİmdiDen SağolUN :) :) :scn_onay: http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=49376 KONUYA BURDA DEVAM EDELİM Mİ