oyun 8 e göre çok yavaş hantal oyuncular fazlasıyla.özellikle milanın defansı koşamıo top stamın ayagındayken martins 20 metre geriden gelio 10 metre öne geçio.artık öle uzaktan her oyuncuyla çekilmiyo shot power faktörü kendini hissetiirio.yani adriano ii her yerden sert düzgün vurabilio accuraty si artmış.
eskisi gibi keskin dönüşler yok mesela düz giderken löp die sol tuşa bastınızmı sola dönmüo çarpraz gidio.
freekick sitemi deiştirilmiş.eskiden R1 ve R2 tuşlarıyla sert mi yumuşakmı vurucağımızı ayarlarken artık bunlar x ve üçgen tuşlarıyla ayarlanıor.bana zor geldi.
forma seçme ekranı güzel olmuş 2 formayı karıştırabilioruz.yani milanın siyah ve beyaz orması warsa üstümüzü siyah şortumuzu beyaz çoraplarımızı siyah seçebilioruz.
bi de takımları seçtikten sonra direk formationa girio.
daha büssürü şey warda we9 açıldı sonra yazarım