Katılmıyorum. Belki sarışınların biraz aptal olduğu hem gerçek hem de bilimsel olarak kanıtlanmış olsa bile bana göre kızlar aptal değil. Böyle bir genelleneme yapılması yanlış. Aralarında salak olanlar da var. Hiç kafasını kullanmayanlar , herşeyi erkeklerden bekleyenler , kıskançlık yapanlar , son anda bir planı bozanlar var tabi. Belki de salak değiller ama bize karşı yaptığı saçma sapan hareketlerden dolayı onlara salak diyoruz. Ama tabi ki akıllı kızlar da var. Zaten genelde akıllı kızlar Cadde yüzü görmemiş kızlar oluyor ;) Öyle kızlar da maalesef çok kalmadı artık...