screamm1 arkadaşalr benim bilgisayrcıya bugün we9 geliyo. hmen gidip oynucam japonyada dün çıkmış oyun ve bugün de türkiyede japonca olarak tabi. pes5 için de amazon.com sipariş almaya başlamış az kaldı
Izecson dos Santo Liete Orjinal Mesajı Yazan: screamm1 arkadaşalr benim bilgisayrcıya bugün we9 geliyo. hmen gidip oynucam japonyada dün çıkmış oyun ve bugün de türkiyede japonca olarak tabi. pes5 için de amazon.com sipariş almaya başlamış az kaldı 3 GÜNDÜR OYNUYORUM JAPONCASINI