arthas1907 Sayın Modlar bu yamanın sitesi açılmıyor dolayısı ile download edilemiyor... Ayrıca yamayı indirebilen ve deneyen arkadaşlar varsa yorumları nedir... :rolleye3: (İlk yama hiç iyi değildi çünkü :confused: )
MC_Crazy91 Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil isteyen varsa upload ederim bana upload edersen sevinirim. zaten tsl final edition çalışmıyo. bunlarla oynarım :(
melisa75 Fifa 2005in türk ligi yamasını indirmek istiyorum ama ne onu ne de başka yamaları bu siteden indiremedim.Ne işe yarıyor bu site?
FIFA_men Arkadaşlar merak etmeyin,siz indirememişsiniz ben indirdimde noldu,download ettim ama yama çalışmıyo bende.Uzun lafın kısası bu yama sorunlu.Ön yükleme yapılıyor,ms-dos'tan yüklerken bir tuşa basın diyor basıyorum error diyor yüklenmiyor.Burdan yetkililere duyurulur. :mad:
MC_Crazy91 ya fenerbahçe-şampiyonlar ligi varya onu diyo :D bu 4 büyükler yamasında da takılma varmış sanırım. bu forumda okudum. ondan indirip oyunu berbat etmedim