gecenlerde hakem seminerinde konusan erman toroglu' nun son cümlesi hosuma gitti :D
adamin biri plajda ciplak yatiyormus, önünüde gazeteyle örtmüs. ordan gecen bi arkadasi hayrola ne bu hal demis. adamin cevabi:
Bizim basin herseyi büyütüyomusda ondan koydum oraya! :)
aklimda kaldigi kadar anlatmaya calisdim anlamiyanlar parmak kaldirsin :hihi: