Orjinal Mesajı Yazan: Fingon
Abi screen settingten grafik modunu düşür.Low yap yani o zaman iyi calışır bu oyun cok iyi sistemlerde bile yavaş calışabiliyo ben high da oynayanı göremedim acıkcası.
bu oyunu high da oynaman için ekran kartını işlem hızı yüksek olmalı.
ram en az 128 MB bile olsa işini görüyo.
çok denedim 512 ekran kartıyla bile medium dan fazla yukarı çıkaramıyosun.
deneyin işe yarar.
:hihi: