Amcaoglu süper oydemir tebrikler.kendine Fb patch maker diyorsun bir de sadece sadece şükrü saraçoğlu'ndaki reklam panolarını içine alan bir yama yapabilir misin?
Amcaoglu Orjinal Mesajı Yazan: oydemir işte FB reklam panosu : http://rapidshare.de/files/3678801/Fenerbah_e_Reklam_Panosu.rar.html Teşekkürler...
Fataly_boy abi ben bu fenerbahçenin reklam panolarını oyuna ekledigim zaman oyundan atıyo neden acaba bi bilgin var mı????