nette dünya futbolunda ne olup bitiyo diye siteleri gezerken enteresan 2 şeye rastladım sizlerle de paylaşmak istedim..
Öncelikle Arsenal teknik direktörü Wenger'in almaya çalıştığımız (!) Robert Pires'i takımda tutmak istediği ile ilgili bi habere rastladım bi bakim dedim..arada geçen bi cümle orjinal haliyle şöyle ;
"Galatasaray have been persistently linked with Pires, but their interest has not been taken too seriously because of their severe financial problems, and Pires’s agent has ruled such a move despite the Turkish club’s optimistic noises."
İngilizcesi çok iyi olmayan arkadaşlar için kısacası şu ki:
Galatasaray'ın ciddi finansal problemleri nedeniyle Pires'le ilgilenmesi ciddiye bile alınmadı diyor.
Diğer bi haber ise Fener'in Anelkayı satıp satmayacağı ve Türkiye'deki diğer transfer gelişmeleri ile ilgili bi haberdi ve tabiatıyla o habere de bi göz atayım dedim bakalım ne var diye..Bizimle ilgili kısımda yazanlar şöyle...
" But elsewhere in Istanbul, Galatasaray fans are becoming frustrated that their two main rivals have made new big signings, while they haven’t.
Season tickets haven’t started selling yet, so watch this space as Galatasaray desperately need to avoid more fiscal difficulties.
Jokes are being thrown around about how they can’t afford to pay the gardener, hence the poor quality of the pitch."
Yani Türkçesi şu ki;
Galatasaray taraftarı rakiplerinin yaptığı büyük transferlerden sonra hala transfer yapamamış olmanın kızgınlığı içerisinde..
ve Bahçıvan olarak çalışan insanların bile para alamadığı için çimlerin bozulduğu ile ilgili şakalar yapıldığı söyleniyor..
Sabah sabah ne de güzel gidiyo böyle haberleri görmek..ve de siz bırakın transferi falan, artık böyle haberlerle dünyaya bile yayılıyo içler acısı halimiz..Hala transfer bekleyelim duralım saf saf...Bizi bu hale getirenlere yazıklar olsun...
alıntıdır