Arkadaslar tekrar merhaba. Birsey soracam. Benim version 1.10 'du. WeTurka indirince normale döndü. Suan 1.10 patch kuruyorum kuruyorum... Ama 1.10 olmuyor. WeTURKA'dan mi kaynaklaniyor? Ne yapmam lazım ? yardım ederseniz sevinirim... WeTURKA'yi silmek gerekirse nasıl silicez? Version 1.10 olmadan online oynayamıyorum...