Arkadaşlar oyunda grafik olarak hiçbir değişiklik yok ama oyuna bazı süper yenilikler eklenmiş.Bunlardan bazıları şunlar:1.Oynanabilirlikte bence çok büyük değişiklikler var(Topa vuruşlar,paslar,çalımlar,hareketler v.s)2.Gol pozisyonuna girdiğinizde veya şut pozisyonu bulduğunuzda topun gol olma ihtimalini çok yükseltmişler.3.Arkadaşlar yeniliklerden biride seyirciler(Bazen yakın çekime geçiliyor ve seyirciler takımlarının formaları ile birebir aynı üstleri giymişler.Ayrıca kupa maçlarında trübünlerde maç öncesi inanılmaz renkli görüntüler var.Seyirciler karton kağıt kaldırıyorlar ve birbirinden güzel şekiller ortaya çıkarıyorlar.Yine değinmeden geçemiyecem final maçlarında da lazerli gösterimler var.)Ama oyunda eksiklikler de yok değil hani...Mesala maç oynarken trübünlerdeki seyirciler yok oluyor.Sadece oyun durduğunda vede tekrarlarda seyirciler görünüyor.Tabi bunu yapmalarındaki tek sebep oyunun yavaşlamasını engellemek istemeleri.Artık otun hiç mi hiç yavaşlamıyor.