arkadaşlar sorunum pes4 teki seslerle ilgili.
yaptığım her hareketin sound u sonradan geliyor
mesela maç başladıktan 4-5 sn sora düdük çalıyor ve spiker fln maç başladı dior..
gol attıktan sora gol diyor veya en basiti topa vurduktan sora sesi gelior..
bi türlü bir anlam weremedim..
oyunu sildim tekrar kurdum üstüne weturka_v2(<--REKLAMDIR..:D) de kurdum ama yoq yoq yoq yine aynı bi çözüm öneriniz warmı acaba..