aRiZen arkadaslar konu daa once acıldıysa cok ozr hadi buraya en cok dinlediiniz radyoları yazalım (kendi koyduunuz sarkıların dısında tabiki)
The Groove valla ne diim .K-ROSE.Country müzik seviyorum zannetmeyin,çok komik şarkılar.ve şarıkıların yüzde 60'ını ezberledim.
baron ben mi los santos fm hele los santos lu namığın parçalarına bitiyorum :D şaka bi yana "Kullanıcı Parçaları" favorimdir. Ata Demirer, Ceza, manga falan fistan