2050:
playstation 55 , xbox 15026 dan 10 dolar ucuz olacakmış.
uzaylılar tarafından kaçırıldım fidye istiyorlar.
bakan açıklama yaptı.ADSL 256k dan 512k ya yukseltilecekmiş.
torunum: arkadaşlar dedem diyorki. eskiden bir oyun varmış toptan alev topu çıkarmış doğru mu???