Arkadaslar mrb ben pes4 de bır arkadasımla pcde aynı takımda maclar yapıyoruz fakat sımdı oynadıgımızda devamlı mesela player1 pas verınce player 2 ye gıtmıyo hep p1 p1 e p2 p2e verıyo agırlıkla bu durumdada halıyle ps2 de gıbı keyıflı olmuyo maalesef bu sorunu nasıl duzeltırz yardımlarınızı beklıyorum agırlıklı olarak p1-p2 ye gıtse pasları cok cok ıyı