Daha önce verildimi diye aradım ama bulamadım umarım verilmemiştir :)
-anne bu ne ?
>- buzdolabi yavrum .
>- neden ?
>
>------------
>
>anne baliklar su içer mi ?
>
>------------
>
>-enişte bu ne?
>-çakmak
>(1 dakika sonra)
>-enişte bu ne?
>-çakmak
>...
>-enişte bu ne?
>-çakmak bahadir
>...
>-enişte bu ne?
>-gazoz kapaği
>-olur mu? o çakmak!
>
>------------
>
>baliklar terler mi ?
>
>-------------
>
>anne ben kurt olsam ablam da ormanda kuzu olsa o zaman benden korkar
mi? >
>--------------
>
>-oğlum çik yukari babaannenden biraz yeni bahar iste.. (karde$
küçüktür daha 4 ya$ civari, merdivenlerin yarisinda döner ve..)
>-anne yeni bahar yoksa eski bahar istiyim mi?
>-(anne gülümser) oğlum eski bahar diye birşey yok sadece yeni bahar
vardir -niye ama anne, yeni bahar varsa eski bahar da vardir hem olmasaydi
niye yeni bahar desinler ki?
>-öyle demi$ler i$te oğlum, o bir baharat
>-nasıl yani? şimdi gerçekten eski bahar yok mu? niye yok? bidi bidi
bidi bidi...
>-(anne delirme noktasina varmak üzereyken) çik yukari
>babaannenden yeni bahar al da gel hemen! ciyakkkk
>
>-------------
>
>pirincin üzerinde neden çizgi var?
>
>-------------
>-kedi mamasi yesem kedi olur muyum anne?
>-olmazsin kizim
>-peki kedi benim yemegimi yerse insan olur mu anne?
>
>--------------
>
>anne, devlet ne zaman bana da imza vericek? ne zaman benim de imzam
olucak?
>
>------------------------------------
>
>-baba, yeni aldigin ayakkabilarim ne renk?
>-kahverengi yavrum.
>-peki baba, kahve ne renk?
>-....?!
>
>---------------
>
>-bunu kiriyim mi?
>-hayir.
>-bunu kiriyim mi?
>-hayir.
>-bunu kiriyim mi?
>-hayir.
>.......
>-bunu kiriyim mi?
>-kir allahin cezasi kir.
>-neden?
>
>------------
>
>-teyze bu ne?
>-uçak
>-o uçak değil bi kere, helikopter!
>-...............
>
>---------------
>
>hamile bi kadina: sen çocuğunu niye yedin?
>
>-----------------
>
>-anne ben babami mi daha çok seviyorum seni mi ?
>
>----------------
>
>-anneee, bu kedinin kuyrugu niye uzamiyo?
>-ne?!
>-cekiyorum ama niye uzamiyo?
>
>---------------------------------
>
>-baba
>-efendim kızım (geliyor du bakalım)
>-akşam olunca biz uyuyoruz ya
>-eee?
>-sabah kalkacağimizi nerden biliyoruz?
>-!!?
>
>----------------
>
>-anne ne zaman olacak bu yemek
>-ha deyince olmuyo kizim
>-o zaman ne deyince oluyosa onu de ki olsun
>
>----------------
>
>-bizim ka$imizi gözümüzü kim yaptı?
>-allah yapti
>-neden?
>
>-------------
>
>-topekli tacimi gordun mu?
>-cık. kayip mi ettin?
>-yook topekli(?), gordun mu?
>-ha evet guzelmis.
>-gordun mu?
>
>---------------
>
>-anneeeee
>-efendim yavrum?
>-allah baba yemeğini yedikten sonra bula$iklari napiyor anne?? >
>----------------
>
>
>-kötü söz söyleme kızım Allah yakar dilini
>-Allah nasıl yakar anne?