biliorm cogunuz "weturka v.2'yi indiremedm onu nasıl yapıors bu nasıldı,link calışmıo,hodoy ve hödöy" tarzı mailleri okumaktan sıkıldınız ama "uwaaaa" bende de sorun var.
ben 13 partı da indirdm bi rapidden bi detailerin verdigi siteden.part 1 yani exe dosyasından acmaya basladm.sürekli bi sonraki part'ı sordu ben de o partı bulup extract yaptrdm.sadece 6 ve 9.cu partı sormadan kendisi extract etti ve 13.partı ne sordu ne de extract etti.12den sonra install etmeye basladı..tahminen %65-70 civarına geldiginde bazı dosyalar corrupt lutfen dowload fresh copy falan fistan seklinde bi msj çıktı.indirdigi foldera baktım. dat ve kitserver folderları var içinde.dat'ın içinde e-text ve s-text die 2 dosya var 8küsür MB lık..kitserverda da bi sürü sey var toplar,formalar falan..
yani nedir durum?neden olmas?deli mi olalım,nerelere gidelim?kime kim duma dum..yok mu bu bilmecenin çözümü,nerede bu devlet,neden ben neden
bitti..