aliwhite Sayın forum üyeleri benim pes 4 e we turka 2 kurulu olmasına rağmen formalar gözükmüyor ne yapmalıyım.Bide milanın üzerine galatasaray konulmuş fakat takım seçerken milanın amblemi var hala?