slm emule ile pes4 diye indirdim methini cok duymuştum fakat kurarken içinden we8 çıktı herneyse fakat korece :D bunu türkçeye nasıl cevirebilirim bu gördüğüm wolf yaması işe yararmı yada ingilizce olsun yeterki su yazılanları bir anlayayım şimdiden teşekürler umarım indirdiğime değer :)