Geyiq Team Orjinal Mesajı Yazan: amfibi-slayer bence super olmuş keşke marsilya ile uefa'da kapışsak ölümüne galatasaray... evet abi süper olur
tramp_1905 olm kellerden korkucaksın... Bkz: Cantona, Roy Keane, Di Canio.. Böylece ribery de aptallıgını bi kez daha gostermis oldu.. satasılırmı yan dicanio ya