pir@t€ ewt ilk templatemi bu saatte :D çizdim we üzerine bjk parcalı formaı yaptm isteen olrsa temp i paylasabilrm :) Yormlarr?
6630 Kaliteli bir forma olmuş şortdaki bjk arması çok az yukarda olabilirmiş ama ginede kaliteli olmuş tebrikler
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: pir@t€ ewt ilk templatemi bu saatte :D çizdim we üzerine bjk parcalı formaı yaptm isteen olrsa temp i paylasabilrm :) Yormlarr? Bravo...Gayet başarılı olmuş...Ama kullanan olcanı pek sanmıyorum :p Nie dersen millet pes5'i kapışıo... ;)
pir@t€ madem pes 5 war bizde pes5 e yaparz :) forma atma sorunu giderildinde kullanırsnz ozamn :D yormlar?
Black God bu templatede kollardaki avea lar böyle olmaz , çünkü bu formada kollar yanlamasına değil pes 4 deki gibi , bu templatede kollar diklemesine