oydemir İşte beklenen oyunun full video görüntüleri Video link:Link: http://www.qfile.de/dl/137016/WinningEleven9_Trailer.zip.html Full oyun Arsenal - Chelsea: http://rapidshare.de/files/3581024/we9_video_full.part1.rar.html http://rapidshare.de/files/3584211/full_match_arse_vs_chelski.part2.rar.html İngiltere - Hollanda: http://ruliwebfile.dreamwiz.com/mpeg3/konami/we9_01.wmv http://ruliwebfile.dreamwiz.com/mpeg3/konami/we9_02.wmv http://ruliwebfile.dreamwiz.com/mpeg3/konami/we9_03.wmv Barcelona ve Milan maçı: http://s14.yousendit.com/d.aspx?id=09T0CJCTWOXRS1B9U3EJJ7W6TR
Mc.Speedy yine iş basındasın abi tbr ler ....tşk ler ama bi sorun var rapid deki upload ların bulunamıyo dosya korkarım dosyaların adı uzundu ve sen sadece upload bitince alta cıkan link i kopyaladın internet arama cubuğundan almayınca öle dedi...
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: Sakin1NR arsenal - chelsea macinin linki olmuyor Arkadaşim az önce denedim linkler sağlam çalişiyo
Clooney86 Arkadaşım Allah senden RAzı olsun Febeşli Olmana Rağmen ...Devamını bekliyoruz bide oyunu Tr da raflardaki yerini aldımı..!
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Arkadaşim az önce denedim linkler sağlam çalişiyo tamam simdi indiriyor, cok sagol..
Clooney86 YAW arkadaşım ben Bu rapidleri indirdim extract yaparken sorun veriyor acaba nasıl yapacam sölermisin.!!!
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: Clooney86 YAW arkadaşım ben Bu rapidleri indirdim extract yaparken sorun veriyor acaba nasıl yapacam sölermisin.!!! ilk önce winrar halindeki 1. partı tıklıcan sonra 2. partı soracak ve tek bi sarı dosya halinde açıcak eğer indirdiğin partlardan bir tanesinin Mb eksik ise winrarı açamzsin
Clooney86 Abi bu oyun bana çok hızlı geldi nedense hep pes 5 oynadığımdandır belki..bide bula bula bu tarlaya benzer stadı mı bulmuşlar...!
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: Clooney86 Abi bu oyun bana çok hızlı geldi nedense hep pes 5 oynadığımdandır belki..bide bula bula bu tarlaya benzer stadı mı bulmuşlar...! :icon_lol:
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: Clooney86 Abi bu oyun bana çok hızlı geldi nedense hep pes 5 oynadığımdandır belki..bide bula bula bu tarlaya benzer stadı mı bulmuşlar...! Barcelona Milan maçını izlemeni tavsiye ederim görüntüler süpperr:p
Clooney86 Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Barcelona Milan maçını izlemeni tavsiye ederim görüntüler süpperr:p Barcelona milan güzelmiş..! Başka bulursan lütfen ekle..! tarla olmasın Gözüm ağrıyo..! Sanki B.M maçı Biraz daha yavaş diğerine göre..! Sağol kardeş..!