Beyler her zaman c/p yapıyorduk komik yazılarda... Bu kadar yeter , kendim yarattığım 3-5 tane diyaloğu yazıyım dedim , valla hiç bir yerden almadım kendim buldum , bazılarınız sevmeyebilir ama anca bu kadar çıktı... :) buyrun ;
- Ahmet , topu atar mısın?
- Olm , Burak'ı kaldırmak çok zor o yüzden atamıyorum
- Pardon , şu parfümü deneyebilir miyim?
- Tabi , buyrun
- Ay yok teşekkür ederim güzel değilmiş
- Ulan bu bugün kaçıncı sıkıp giden oldu yeter be anasını satıyım parfüm bitti.. Müşteri velinimettir diye bişey de diyemiyoruz...
- Perdeyi çeker misin?
- Neden ki? Sanki gözüne güneş giriyo
- Hayır güneş girmiyo ama birazdan senin bi tarafına orta parmağım giricek :D
- Kapıya bakar mısın?
- :rolleyes:
- Napıyosun olm? Kapıya baksana...
- Eee zaten bakıyorum
- Ulan şimdi seni .....
MSNde :
- Cam açar mısın?
- Olm patlıyorum evde , cam zaten açık
- Ulan öyle cam değil mal cam(kem) yani
- Hee lan öyle desene tamam anladım
- Bravoooo çoook zekisin
- Ayy ne kadar şeker bişeysin sen
- Teşekkürler efendim
- Sen kimin oğlusun bakıyım?
- Babamın
- Babaaa
- Efendim oğlum?
- Fifa 2005 nasıl sence baksana paso gol atıyorum , adamları gol manyağı yaptım
- Oğlum git şeyinle oyna lan bunlar boş işler :D
- Bak beni kızdırma yapıştırırım seni duvara
- Uhuyla mı?
- Ne biliyim ... Evde ne varsa onunla valla Pritt de olabilir , olm senin sayende ben de iğrençleştim
- Sen zaten iğrençtin
- Geeel lan buraya dümbük!!!
- Konser başlıyooo cep telefonlarınızı kapatın lütfen!!!
- Neden ki? Ajda'nın alıcılarında bir sorun mu var?
- Çocuğum kapının kilidiyle oynama lütfen!!
- Merak etme amcacıım benim oynayacak başka bişeyim de var , kilitle işim olmaz! :D