ARKADAŞLAR PES 4 İÇİN DEVAMLI PLAY STATİON TİPİ GAMEPAD ARADIM.TIPATIP AYNISI OLMASADA PİYASADA HEM UCUZ HEMDE GÜZEL Bİ GAMEPAD BUNU BULDUM.BELKİ DAHA İYİSİ DAHA KULLANŞLISI VARDIR AMA UCUZU BULUNURMU BİLMİYORUM.ÜSTELİK FİYATINA BAKMAYIN BAYADA KULLANIŞLI.ŞAHSEN 10 GAMEPAD DEĞİŞTİREN VE NERDEYSE HEPSİNİ DENEYEN BİRİ OLARAK BU GAMEPAD TEN BU KADAR MEMNUN KALACAĞIMI TAHMİN EDEMEZDİM...İŞTE AYRINTILAR:
FİYATI:16 DOLAR
MARKASI:CHİC
ÖZELLİKLERİ:TİTREŞİMLİ,1 YIL GARANTİLİ,PC,PLAY STATİON 1 VE 2 UYUMLU
NERDE BULUNUR:ANKARADA MİGROS VE CASPER MAĞAZALARI VE TÜM TEKNOSALARDA,İSTANBULDA KADIKÖYDE,İZMİR VE BURSADA BULUNAN TEKNOSALARDA VE BİRÇOK İLDE,İLÇEDE
KULLANIŞLIMI:BENCE EVET SNOPY VEYA BENZERİ ŞEYLERDEKİ YÖN SIKINTISINI YAŞAMIYORUM.YALNIZ KEŞKE YÖN TUŞLARI AYRIK OLSAYDI,BİTİŞİK OLMASI Bİ DEZAVANTAJ
Eeee arkadaşlar durum bu işte düşünenler varsa bi gamepad almayı bunu öneriyorum ama herkesin kendi doğrusu vardır.tercih sizin sonuçta!!!