arkadaşlar bu stadla uğraşan arkadaşlar var.acaba birisi ne zaman çıkıpta gençlerbirliğinin,bursasporun,gaziantepsporun falan vbi stadını yapacak..Bu konuda bu kadar istek var ama neden daha yapılmadı hiç.biriside çıkıp yazsın alnından öpecem artık ha!!!!!!!!!