mayazb Pes 5 i merakla bende bekliyorum ama weturka da pes 4 te baya bi sardı yani,artık pes 5 çıksada hemen almam gibime geliyor ama Aralık ayına kadar çıkacak diye biliyorum ben.
ggurak PES5 PC için 2005 Q4 (4. Çeyrek)'te çıkacak diyor Konami sitesinde, henüz daha net bir bilgi yok. Tahminim, ekim ayını bulur..
icelander Orjinal Mesajı Yazan: ahmet9911 orjinali ne zaman cıktı bir haftaya kalmaz bizim korsanlar cıkarır siz korkmayın Korsanlar orjinalinden 1 hafta önce çıkarıyor hatta.Oyunu kendilerimi tamamlıyor nedir.İlginç adamlar.
digimax benim bildiğim konami oyunları demoyu yayınladıktan 1 ay sonra çıkarır,yani 15 ekim olabilir..