Elensar77 Geretsin kesinlikle genclere onem verdigini biliyorum ayrıca suat KAYA da gencleri gercekten cok saglam yetistiriyo!
Venom evet bence çok önem verilio türkiye'nin hiçbir takımında bu kadar süper oyuncular yok gençlerde
bcg_1905 Galatasaray adına konuşcak olursak fazlasıyla veriliyor ama diğer kluplerimiz için aynı şeyi söyleyemeyiz. :(
hellraiser Verilmese o kadar genç çeşitli yaş gruplarındaki milli takımlara gitmez 100'e yakın milli oyuncumuz var bildiğim kadarıyla.
Engin-gs As takım düzeyinde daha henüz Cafercan dışında önem verilmiyor ama bizim gençlerimize Galatasaray'ın alt düzeyinde önem veriliyor.