flubber04 Ya kardeşler bi sitede gördüm garajdaki arabaların resimlerini çekmişler bilen varsa bi zahmet yazsın yauw..... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :gozluk:
.ArThuR. bak klavyede print screen die tuş var istediğin görüntüyü çekmek için ona bas b kere daaa snra painte yapştr de..... işte bu kdr
Elones yaw kardeş: Araba garajdayken klavye deki ''Print Screen'' tuşuna bas sonra oyundan çık paint e gir araç kutusundaki ''seç'' seçeneğini seç büyükçe bir kare aç ve fare nin sağ tuşuyla yapıştır de... bu kadar basit :)
oguzcanertas oğlum bakm şimdi klawyede print screen di ye bi tuş war ona bas . SONRA paint i aç wew oraya düzen den yapıuştıra baş ok olduda bitii maşallah