Orjinal Mesajı Yazan: berkemschumacher
Tamam seni rahatsız etmiyor o belli ama türk halkını rahatsız ediyor bu olay.Ayrıca benim dinlediğim adamlarda sahnede çoşuyor ama hiç biri küfür etmiyor.
evet cogu ask kelimesiyle mesgul ve benide bu rahatsiz ediyor her kelimede ask baska konu yok cogunda yani biraz SIKIYOR tabii senin dinlediklerini tanimadigim icin bilmiyorum ama genellikle cogu sarkilarda ask var bence yavas yavas SIKICI oluyor türk halkimiz zaten cok hassaz af edersin b.k deseler rahatsiz oluyor bizimkiler neyse herkesin görüsüne saygi duymak gerekir.
buarada konunun adi ceza fanlar buraya o yüzden lütfen cezanin üzerine olumlu seyler konusalim isterseniz ceza üzerine elestirici bi konu acin olmazmi?