o dj'ler, mc'ler ayrı sahnede çıkıyor onu demiştim ben de ceza da orda çıksın diye de yok şöyle başarılı şöyle büyük yıldız falan dendi. ceza'nın sinirli olduğunu ben bilmiyorum zaten beni de ilgilendirmez onun siniri ben orda yaptığı müziğe bakarım, tarzına bakarım. çıkıp da sahneye, kendisini dinlemeye gelmemiş olan bir kitle önünde sağa sola laf atmakla, yoo man demeyle de müzik yapılmaz.