XII Beyler örn msde olsun hemde hotmail.com da mailleri açamayı tıklayınca beyaz bi sayfada kalıo suanda haesabıma giremiorm eskiden de çoğu zaman k.adı we parolayı yazardım kabul etmezdi sitesinde bunu nası çözerim