metedogu mrb ustalar, ben weturka yi kurdum ve pes4online ile baska kisilere karsi oynuyorum, fakat türk takimlarini secemiyorum. Fenerbahceyi AS Rom olarak gösteriyor vs... Bunun bir cözümü varmi? saygilar