Yasin KAYA arkadaşlar kimse 3d stad modellemeyi bulamadı...artık adam gibi kendi stadlarımızda oynasak şu pesi daha güzel olurr....
okkes arkadaşlar burada 1 den 13 e kadar part lar verilmiş ama hiç birisiindiremedim. ya ben de bir sorun var ya da linkler de sorun var. bana cevap verebilecek varmı ilginize teşekkürler