ilk baslayan biri icin gusel formalar tebrikler...
sağol.
Bu da FB kappa style
yorum yapsanız .
ya valla benim formayada yorum yapmıolarabi kızmada olmamıs valla kotu
bende bu çalışmamı beyenmiyom.
abi oncekiler guzeldide bu cok kotu yaa
eline sağlık güzel olmuş
bayaadan beri bişey yapmıyodum.
yen bitirdim bunu.
Fenerbahçe Home
Yorum yok mu :confused:
Avea Yazisi cok kötü olmus ama ondan haric güzel
evet bencede iyi yoldasın
cok guzel olmus tebrikler
Hepinize Çok Teşekkürler.
FB Home formasında logolar çok kötü :(
Fark ettim.
logolar kalitesiz olmus..... cizim güzel
Bu da Fenerbahçe Platin
hatalarım var biliyorum. :scnutang:
Uzun bi aradan sonra bi formayaptım
GS home
**niye bozukluklar var formada ? cok garip sanki gif formatinda gibi neden boyle ?**
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: