Ben yabancı sitede sabahleyin dolaşırken Kitserver 4.39 diye bir program gördüm ve hemen indirdim.Bu Kitserver'ın sahibi Bizim Kitserver ustası Juce'muş.Aynı zamanda bu kitserver we8 için de kurulabiliyor.Neyse daha fazla uzatmadan benden bunu isteyen var mı?Yalnız tek sorun şu PES4 ve WE8'de de kapanma sorunu var.İsteyen arkadaşlar bunu nasıl halledeceğimi söylesin ve bunu nereye koyacağımı söylesin yeter.