orkunbjk European Countries Republic of Ireland Italy England Wales Ukraine Austria Netherlands Northern Ireland Greece Croatia Switzerland Sweden Scotland Spain Slovakia Slovenia Serbia & Montenegro Czech Republic Denmark Germany Turkey Norway Hungary Finland France Bulgaria Belgium Poland Portugal Latvia Romania Russia African Countries Cameroon Ivory Coast Senegal Tunisia Nigeria South Africa Morocco American Countries United States Costa Rica Mexico Argentina Uruguay Ecuador Colombia Chile Paraguay Venezuela Peru Asian & Oceanic Countries Iran South Korea Saudi Arabia China Japan Australia English Clubs Same as PES4/WE8LE French Clubs Same as PES4/WE8LE German Clubs Same as PES4/WE8LE Italian Clubs Same as PES4/WE8LE Dutch Clubs As of season 05-06 incl. Sparta Rotterdam & Heracles Spanish Clubs Same as PES4/WE8LE Other Clubs Anderlecht Olympiacos **Galatasaray** Club Brugge Shakhtar Donetsk Sparta Prague Sporting Celtic Dynamo Kyiv Panathinaikos **Fenerbahçe** **Besiktas** Benfica Porto Rangers Lokomotiv Moscow Sao Paulo Santos Boca Juniors River Plate
Clooney86 Yaa Bunların hepsi Lisanslı değildir Ohaa derim ..!!! Zaten winning de öle bir sorun yok Hepsi Japon..! Pes te Allah bilir Kaç ay sonra Çıkar..! We 9 DA sadece Avrupa Fatihi Lisanslı ...
orkunbjk Orjinal Mesajı Yazan: Punisher1023 Abi tam link versene foruma üye olmak lazım yoksa sayfa gözükmez http">http://www.evo-web.co.uk/forums/showthread.php?t=23563>http//www.evo-web.co.uk/forums/showthread.php?t=23563
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: orkunbjk GS lisanslı ama BJK ve FB 'yi bilemiyorum. Üsteki listeyi evo-web'in moderator'ü yazmış. insallah lisanslidir.. heyecan basti :D
Clooney86 Lisanslı olsa neye yarar 2 3 ay sonra çıkar pes 5 ...Şimdi winning çıktı www.Solops2.com dan indirin de Anlatın şu oyunu çok merak ediyom.!
Venom Orjinal Mesajı Yazan: orkunbjk GS lisanslı ama BJK ve FB 'yi bilemiyorum. Üsteki listeyi evo-web'in moderator'ü yazmış. süper yaaa lisanslı gs ile oynamak bi başka olacak
orkunbjk WE9'da son kadroların olmasına olanak yok ama Ekim-Kasım gibi çıkacak olan PES5'de kadroların son hali aşağı yukarı olacaktır. Umarım Lisansı alınmayan takımlarda Futbolcu isimleri uydurma değildir.
burak2347 arkadaslar bence BJK yada FB lisanslıdır cunku sadece galatasaray lisanslı olsa ismi yazar ama turkish clubs yazıyor