ozkanozd Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway bence anlayabilene cok güzel bir sey beyendiğine sevindim Türk gençliğinin yarısından fazlası da "beğenmek" kelimesinin "ğ" ile yazıldığını bilmiyormuş. Ben bu anlamı çıkarttım.. :mad: