Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: B_e_C_k_H_a_M_07 Beyler stad ilk yapıldıgı sezon fenerle 2-2- berabere kaldıgımız maçı hatırlayın .Yine açılış maçında sanırım AEK'le oynamıştık kaç kişi vardı.Stad bole maçlarda hep full çekti.Uefa maçındada dolar bence endişelenmeye gerek yok. AEK değil olimpiyakos ;)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu AEK değil olimpiyakos ;) bende aek die hatırlıom.hatta yunanistan ve türkiyenin lardeşliini sembol filan :Ds
tolgajk Orjinal Mesajı Yazan: cracks bende aek die hatırlıom.hatta yunanistan ve türkiyenin lardeşliini sembol filan :Ds evet aek ;)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: tolgajk evet aek ;) cafercan korner atışını kullanıyor.kaleciye çarpan top ve goll... böleydi dimi...
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: cracks bende aek die hatırlıom.hatta yunanistan ve türkiyenin lardeşliini sembol filan :Ds alla alla biz olimpiyat stadının açılış maçını olimpiyakos la yapmamışmıydık? hatta ben o maçtan olimpiyakos tan karembeu yu falan hatırlıyom?
cracks eweeet tamam beeler hatırladımm...2-0 almıştıkgalatasaray-olimpiakos hatta goller 27de mi ne berkanttan bide 90da ariften gelmişti.biraz eynimi kurcaşadım çıktı :D