@DR!@NO Evet ya!!!! Cm serisi bence çok iiidi(cm 01-02)fm'den bile...Şimdi fm çıktı.Yepyeni kadrolar...İnsan fm oynamak ister tabi...Eski cm serilerini açınca neler görüon neler:(Çok eski kadrolar...cm 01-02 tarzında en yeni kadrolar çıkar mı???