ByAragorn Ya arkadaşlar beni üye olmadım bizim arkadaşa dedim o açtı kuralları bilmiyom ByCisse@hotmail.com atarsanız kuraları ben de daha dikkatli olurum.
Mc.Speedy önemli bi kural sölesem sana... konu içeriği ile konu açmak lazım mesela Joyped (oyun kolu) problemin varsa söle .. ((pes4 joyped sorunu gibi....) yazasın başlık olarak en önemlisi bu forum kirliliiğine yol açmamak için....