Kusura bakmayın yapacağım iş değildi ya herneyse ben bir şekilde siteden ban almış bir üyeyim kabul niye aldım uğraşıp bir dünya şeyi upload edip karşılığında bir teşekkür beklerken garip bir yorum alıp cevap vermem biliyorum normalde patch yapan arkadaşlar bu tip durumlarla hep karşılaşıyor ama onların karşsındakiler üye yani problem yok şimdi düşünün burası bir forum ortamı herkes düşüncesini paylaşıcak doğru ama siz gücünüzü kötüye kullanırsanız işte o zaman düzen bozulmaya yüz tutar.O benim yazdığım mesajları silsin en sona kendini tatmin edecek bir mesaj yazsın konuyu kapatsın bana cevap verme hakkı bırakmasın ve üstüne birde beni banlasın konuumun farketmez yanlış konuştum benden sonra foruma girmiş olabilirsin yaşın küçük olabilir doğrudur ama sen çıkıpta bana en kibar şekliyle "gerizekalı" diyebiliyorsan bence ben nasıl söylediklerimin (gerçi sadece senin kişisel yorumlarınla ilgiliydi) cezasını çekiyosam bence sende çekmelisin.
Şimdi ben kendi skıntımı dile getiriyorum bir yönetici bana çıkıp hakaret etmiştir scn'nin adaletinden hiçbirimizin şüphesi yok ama bence şunada dikkat edin birileri şahsi cezalar veriyorsa bence bunlar bir kuruldan geçsin yoksa bu ve bunun gibi vakalar çok sık yaşanır.