Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R
bana göre Ankara'nın en güzel semti ama yakında amma dolacak, hep inşaat hep inşaat manzara gitti yaf :( neyse kızılay gibi bi yer olmasında, yeşillik korunsun...:)
ama maaslesef o yolda ilerliyor çayyolu heryer kaba inşaat oldu
yok efendim açık sarı evler bilmemneler göz zevkimiz bozuldu
ve bayağı bi kalabalık olacak galiba
biz taşındığımızdan beri (5 sene) yaklaşık 1/3 arttı nüfusu buraların
bu arada ben kaçıyorum herkese iyi geceler...