metedogu ustalar, ben pes4 online oynama konusunda daha yeniyim. pes4online ve hamachi diye bir program duydum online oynayabilmek icin, fakat bunlardan hangisi daha iyi, ne tavsiye edersiniz? Daha iyisi varsa söyleyin...Benim hiz adsl2000... tsk
babaihsan hızın bayagı iyiymiş kardeş te nasıl bir hız o 2000... valla helal olsun :D pes online kullan port ac, öncelikle forumu bir dolas bir sürü bilgi var bu konu hakkında..!
koraykosker Orjinal Mesajı Yazan: babaihsan hızın bayagı iyiymiş kardeş te nasıl bir hız o 2000... valla helal olsun :D pes online kullan port ac, öncelikle forumu bir dolas bir sürü bilgi var bu konu hakkında..! herşeyi söylemiş
cihan başoğlu YA ARKADAŞLAR BANADA YARDIM EDİN YAWWWWWWWWW BAK AĞLARIM YA BEN HİÇ ONLİNE OYNAMADIM NASIL OYNANIR NSIL GİRECEM