the answer Arkadaşlar belki daha önce açılmıştır konu bilmiyorum ama size sormak ve fikirlerinizi almak istedim bi çok sitede hararetli tartışmalara neden olan bu konuya cevabı bide sizden almak istedim evet marissa mı yoksa summer mı daha güzel bence tek kelimeyle marissa summer sexy bi tip ama marissa süper bişi
Pentagram_15 Orjinal Mesajı Yazan: Ryan Atwood İkiside abi. Yatak odasında üçlü yapılabilir. :D:D:D(Sandy Cohen'in lafı) En sevdiğim replik, aynı şekilde Seth için banyoda da üçlü yapılabilir. :D
MaVi zuhaha replik dediğiniz bu olmalı marissa: I Love You ryan: Thank You ----------------- ryan: I Love You marissa: Thank You marissa 1 numara bana göre 2 numara ise summer :D
the answer harbi abi orda ne gülmüştüm bide sandy nin kirsten için tressaya dediği sen onun bide makyajsız halini gör,ben bile tanıyamıyorum demiştiya orda kopmuştum
Pentagram_15 Abi bırakalımda millet seçimlerini yazsın yoksa biz replik geyiğine çevirecez burayı. :D Harbi en favori replik: Marissa: -I love you Ryan: -Thank you Neyse daha fazla dağıtmayalım. (:D:D:D)
Ryan Atwood İki favori repliğim; 1-Put him down. Hey, what’s up, dude? You got a problem? **Tell Me!** (*Bamm*) 2-You know what like about rich kids? (*Bamm*) **Nothin'!**
BaDBoY ben summer ı seçiyorum valla acaip sexy bi kız. bu arada replik olarakda seth le babası arasındaki kaş muhabbeti çok hoşuma gitmişti :D