the answer beşiktaşımızın yeni formaları tanıtıldı siyah beyaz parçalı çubuklu ve dar bi siyah var bide beyaz bi forma var ama o vasat diğerleri güsel resim bulamadım ama bulursam koyarım yorumlarınız nedir
sefillik niye bizim ligteki bu takımlar hersene forma değiştiriyor real madrid barça her sene aynı forma var kalıplaşmış niye bizde böle değilki???
ç@rşı_kartalı bence dikkat etmemissin, cunku onlarda degistiriyor, ama nike ve adidas formalarin stillerini fazla degistirmedikler icin, oyle gozukuyor.
***Ronaldinho*** Ailtonun imzalarken giydiği forma güzeldi ben hazırlık maçlarında verdiklerini beğenmedim bir şeye benzemiyodu ama onlar sadece hazırlık içinmiş
Dabulu bence answer in yolladığı resimdeki formalardaki cola turka nın siyah rengi ile beyaz yerini değiştirselerdi daha iyi olurdu...
bcg_1905 Teevizyonda gördüm Beşiktaş'ın formalarını. Parçalı forma haricindekiler bence güzel değil. Sadece parçalı forması güzel.
tolgajk Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu bence answer in yolladığı resimdeki formalardaki cola turka nın siyah rengi ile beyaz yerini değiştirselerdi daha iyi olurdu... Kesinlikle doğru ikisi biribirinin içinde kaybolup gitmiş
the answer nie abi ben beyaz dışındakileri beğendim yani umbrodan daha ne bekliyosunuz ki hata başkanda nike ı reddetip umbroyu kabul etmesi saçmalıktı zaten